Mūsdienās jau vairs tikai retais nezina, kas ir sekošana treniņu progresam (piemēram, Endomondo), pierakstot tos ar mobilo telefonu. Viss, kas ir jāizdara, ir jāpalaiž aplikācija pirms treniņa sākšanas un atnākot mājās, internetā jau vari apskatīt savus rezultātus, un salīdzināt tos ar saviem uzstādītajiem mērķiem. Protams, treniņa laikā ir iespējams dažādos veidos sekot arī tam kādu distanci jau esi noskrējis, vai nobraucis ar velosipēdu, kāds ir vidējais ātrums, šobrīdējais pulss, utt.

Tā kā ārā ir vasara un Nesēdi Mājās par savu prioritāti šobrīd ir uzstādījuši MTB riteņbraukšanu, tad arī vēlējāmies sekot līdzi saviem rezultātiem un apkopot tos. Par labāko aplikāciju priekš Android telefoniem šobrīd uzskatam Sports Tracker Pro, jo Endomondo, diemžēl, nespēj izpildīt pāris elementāras lietas kā Voice Feedback esošajam pulsam. Jeb vienkārši sakot ik pēc noteikta intervāla austiņā pateikt tavu esošo pulsu. Arī veikto treniņu pārskatīšana un salīdzināšana ar citiem ir vienkāršāka. Esam izveidojuši Sports Tracker Nesēdi Mājās grupu, kurā jebkurš var pieteikties, pievienot savus rezultātus un mēģināt pārspēt citu grupas biedru rezultātus. Diemžēl šī aplikācija šobrīd nav pieejama IPhone telefoniem. Pro aplikācija maksā mazliet virs 2Ls, kas ir vienreizēja maksa. Ar šīs aplikācijas bezmaksas versiju nav iespējams augšuplādēt savus rezultātus izstrādātāju mājas lapā.

Ja vēlies arī sekot līdzi savam pulsam, lai maksimizētu treniņu rezultātus, tad iesakam Polar pulsometru, kas ir savietojams ar Android mobilajiem telefoniem izmantojot Bluetooth. Pulsometru iespējams arī pasūtīt Nesēdi Mājās veloservisā Mālkalnes ielā 26.

Tātad vēlreiz viss, kas ir vajadzīgs:

  • Mājas lapa rezultātu skatīšanai - http://www.sportstracklive.com/
  • Nesēdi Mājās grupa - http://www.sportstracklive.com/group/Nesedi-Majas
  • Aplikācija Google Play veikalā - http://ej.uz/qb7j

2 comments

Default avatar
tom ap
19.07.2012 11:56

ko lidzigu nesedimajas komanda nevelas organizet ari prieks Endomondo lietotajiem? ka ari izskatat iespeju pievienot sacensibas kalendara event`os lai piesaistitu iespejamos, potencialos dalibniekus.

Default avatar
Nesēdi Mājās
19.07.2012 12:08

Galvenais ir mīties, tāpēc izvēlamies atbilstošāko priekš sevis un pie tā arī pieturamies. Negribētos vienu un to pašu vēl izpildīt arī citās treniņu sekošanas mājas lapās, lai koncentrētos tikai uz galveno - mīt pedāļus.

Pievienot jaunu komentāru

Plain text

  • HTML tagi nav atļauti.
  • Mājas lapu adreses un e-pasta adreses automātiski tiek pārveidotas par saitēm.
  • Rindas un rindkopas tiek pārnestas uz jaunu rindu automātiski.